
ODPORNÉ: Žena napsala hotelu negativní recenzi! Reakce majitele byla opravdu drsná
Angličanka Emily Chance plánovala v hotelu Platine Road v Blackpool oslavit druhé výročí svatby. Jaké bylo její zklamání a rozhořčení, že se jí nedostalo standardu za jaký si zaplatila. Rozhodla se napsat hotelu za to negativní reakci. To si ale majitel nenechal líbit!
Nespokojená klientka se rozhodla, že napíše stížnost na server Booking.com, který se zabývá hodnocením hotelů po celém světě. V příspěvku z 30. září si žena stěžovala na to, že jakmile vstoupila do hotelu, zahltila ji strašlivá vůně, měla špinavou sprchu a ručníky. Majitel hotelu Ken Evans zareagoval na příspěvek: „Mohu se zeptat, co jste očekávali, za to, co jste zaplatili?“ Dodal, že stížnost neuznává. Na to by museli být prý ve čtyřhvězdičkovém hotelu.
Navzdory tomu, že hodnocení hotelu není nijak slavné - má jen 3,8 z max.10 bodů, jeho majitel si nenechal kritiku líbit a pokračoval v textových zprávách v dosti osobní rovině, Na adresu Emily napsal, že její stížnosti jsou jen lži, a že by měla raději zhubnout. Podle majitele si totiž stěžovala na vše a všechny. Žena však považuje útok majitele za příliš osobní a urážilivý, a chce všem ukázat, jak špatný tento hotel je.
Diskuze