Georgie Stevenson - 1
Zdroj: Instagram
Pozor na to!

Trenérka radí: 5 nejčastějších chyb, které dělají ženy při hubnutí!

Snažíte se držet všemožné diety, ale stále se vám nedaří zhubnout? Možná vám pomůže trenérka Georgie Stevenson, která do pěti bodů shrnula nejčastější chyby, kterých se během hubnutí lidé dopouštějí.

Trenérka Georgie Stevenson (24) dala dohromady pět chyb, kterých se při hubnutí dopouštějí její klientky. Georgie se specializuje na tvorbu ženských zeštíhlujících programů a podle ohlasů na sociálních sítích jsou s ní její klientky velmi spokojené.

"Ženy, které hodně cvičí a málo jedí, přibírají. Jsou nešťastné a ptají se mě, jak je to možné," říká. Každý kdo hubne, musí příjem kalorií omezit, ale pokud jejich množství sníží drasticky, tělo si začne tvořit zásoby. To se brzy projeví na zvýšené hmotnosti. I Georgie prý tuto chybu ze začátku dělala. Při tréninku a hubnutí musíte mít vyvážený jídelníček a nesmíte hladovět.

Nadměrné kardio a nepřiměřené posilování způsobují tělu neuvěřitelný stres. Následně se spustí příliv hormonů a projeví se to na vaší náladě. Nakonec ve vašem těle zůstane hodně energie a zabrání se tak ztrátě hmotnosti.

Mějte dostatek spánku. Vyčerpání a nevyspalí lidé často sahají po sladkostech. Tělo totiž takto signalizuje, že potřebuje více energie a odpočinek. Georgie doporučuje sedm až osm hodin spánku denně.

Posilování zpevní vaše svalstvo a zároveň podpoří spalování tuku. Klientky se ho ale zbytečně bojí. Doporučuje rezistentní trénink, který nastartuje metabolismus. "Výborně spaluje tuk zejména na břiše. Já takto cvičím čtyřikrát nebo pětkrát týdně. Vždy dbám na to, aby to bylo pomalé cvičení, čímž dávám tělu najevo, že je třeba dobudovat svalovou hmotu," vysvětluje.

Zdraví je na prvním místě. Pohled do zrcadla pro ženy sice hodně znamená a chtějí se líbit. Nikdy však nebudete šťastné, pokud nebudete spokojené uvnitř, pokud nebude spokojená vaše duše.

Autor: mk

Diskuze