Sexy postava
Zdroj: Profimedia
Trocha cvičení

Několik snadných pohybů a vaše tělo bude dokonalé! Ženy s pěknou figurou je dělají skoro denně!

Toužíte po krásných štíhlých nohou odshora a dolů a říkáte si, jak to ty ženy s dlouhýma štíhlýma nohama sakra dělají? Tady je pár tipů, které dělají krásky téměř denně!

Nikdy byste při cvičení neměli zanedbávat lýtka. Svou pozornost při procvičování byste měli věnovat právě lýtkovému svalu, na němž stojí celý vzhled lýtkové části nožky.

Při posilování lýtek dbejte na pravidelnost. Měli byste se jejich procvičování věnovat 2x až 3x týdně. Důležitý je i postoj. Pokud při cvičení vytočíte špičky ven do stran, zpevníte si vnitřní část lýtka. Vnější část naopak obohatíte o nové svalstvo, pokud umístíte špičky blíže k sobě.

Na lýtka jsou skvělé také výpony - tedy stavění se na špičky. Na podložce zaujměte pevný postoj, narovnejte se v oblasti zad a uvolněte ramena. Vtáhněte břicho a s výdechem si stoupnětě na špičky. S nádechem se pak vraťte zpět, ale své paty nepokládejte až úplně na podložku. Dělejte alespoň 50 opakování po třech sériích.

Proběhly studie, které hovoří o velké účinnosti těchto cviků právě na svaly lýtek. Chůze po špičkách vám nezabere moc času. Můžete se jí tedy věnovat denně přibližně 30 minut.

Pevnost lýtek můžete procvičovat i vsedě. Vzpřímeně se posaďte, pevně položte svá chodidla na podložku. Podle toho, kterou část jdete posilovat, vytočte prsty nohou ven nebo dovnitř. Zvedejte na střídačku paty a prsty nohou, vždy požadovanou část tlačte do podložky alespoň na 1 nebo 2 sekundy. Při pohybu nahoru proveďte nádech a při pohybu dolů se stisknutím svalu výdech. Na tomto cvičení vsedě si dejte záležet. Opakujte ho aspoň 50krát ve třech sériích.

Autor: mk

Diskuze