Nová vůně od Prady - 1
Zdroj: Twitter
Stačí se zamyslet

Lidi zmátl plakát v obchodě a teď viní Pradu z nejhoršího názvu parfému! Přitom se stačí podívat pořádně...

Výrobci parfémů se snaží pro své zboží vybrat co nevznešenější jména. Jednomu se ale podařilo "vymyslet" tak sofistikovaný název, že ho nikdo nepochopil. Teď už baví celý internet.

Podívejte se na obrázek. Co vidíte? Všichni si myslí, že módní značka Prada pojmenovala svůj nejnovější parfém ,,Prosím, použijte eskalátor“.

V obchodním domě Westfieldu však uzavřeli vchod, který zatarasili zdí polepenou reklamními plakáty. Ty k sobě však bohužel nepatřily, i když to tak mohlo vypadat. Svůdná žena tak s Pradou nemá nic společného. A název "parfému?" Obchodní dům pomocí plakátu sdělil jediné: "Prosím, použijte výtah u Prady". Tím byl myšlen výtah u obchodu Prada.

Zákazníci samozřejmě netuší, že je jedná o omyl a označují popis za nejhorší název parfému všech dob. Twitter a další sociální sítě se chybné reklamy nemůžou nabažit. Joe Harlant tweetnul ,,Jde o nejhůře nazvaný parfém všech dob." Během pár minut s ním souhlasilo devatenáct tisíc lidí!

 

Autor: Beat

Diskuze