Vstávání
Zdroj: Thinkstockphotos
Vstávat a cvičit!

V kolik hodin byste měli pravidelně vstávat? Pokud nedodržujete správný čas, hrozí vám velký problém!

Vědci zjistili, že vstávání v šest hodin ráno a i dřív je úplně nejlepší. Podle výzkumů by měli tito lidé mít o 25 % nižší šanci, že budou trpět v budoucnu vážnou duševní nemocí v podobě depresí.

Psycholožka Bailey Bosch z Austrálie tuto teorii podporuje a dokonce tvrdí, že ranní vstávání je mnohem jednodušší než se zdá. Pro deník Daily Mail se vyjádřila takhle: “ Svůj biologický budík si můžete přenastavit a na novou rutinu si zvyknete. Vaše tělo vás za to bude milovat, protože se vrátí zpět do přirozeného rytmu.”

Dříve když byla tma, tak lidé spali a den strávili užitečně. Třeba lovením nebo sbíráním. Lidé, kteří mají pravidelný spánkový režim bývají i méně unavení, mají více energie a jsou v lepší náladě.

Také se říká, že ti, co si dopřávají delší spánek, tak budou s velkou pravděpodobností kouřit, žít sami a budou mít nepravidelný spánkový režim. Pak je jasné, že se depresím propadá mnohem snadněji.

Autor: nat

Diskuze