Dívka letěla poprvé do Londýna - 1
Zdroj: Profimedia
Zničená dovolená

Dívka poprvé letěla do Londýna: Když na letišti dostala zpět svůj kufr, málem omdlela!

Společnost Ryanair vrátila ženě, která poprvé letěla do Londýna, kufr v opravdu dezolátním stavu. K nepříjemné události došlo během letu z Francie do Velké Británie.

Debbie Jeano cestovala z Bordeauxuna na letiště Stansted v Británii. Společnost Ryanair nedávno pozměnila politiku ohledně přepravy zavazadel a dívčin kufr na základě nich odmítli klasifikovat jako příruční zavazadlo, protože nebylo zacheckovaná jako "priority". Musela ho tedy předat do speciálního prostoru na přepravu kufrů.

Po příletu do Londýna musela na své zavazadlo čekat více než půl hodiny. Ostatní spolucestující měli kufry už dávno u sebe. Když Debbie tašku se svými věcmi konečně dostala, zděsila se! Kufr byl značně poškozen, ohořelý a trčely z něj roztrhané kusy oblečení. "Popravdě, začala jsem se smát, protože jsem si myslela, že jde o vtip. Ale pak jsem zůstala v šoku," řekla mladá žena. Později začala panikařit a plakat, protože byla právě na dovolené a musela si koupit komplet nové oblečení, boty i kufr.

"Spálili mi šál po mámě, která naneštěstí už umřela a ten šál byl jednou z posledních vzpomínek na ni," říká Debbie smutně. Na dovolené měla hodně plánů, ale místo toho zažívala velkou úzkost a smutek. Během celých čtyř dní, které strávila v Londýně, jí Ryanair nenabídl odškodné ani žádnou náhradu. Podala proto oficiální stížnost. V odpovědi aerolinek stálo, že musí poskytnout seznam poškozených věcí.

Cestující dosud neví, co se s jejím kufrem stalo. Nyní musí doložit všechny poškozené položky, kde a kdy je koupila a musí k nim doložit i účet. Většinu účtenek už ale samozřejmě nemá, protože si oblečení koupila už dávno. Ryanair na margo poškozených věcí Jeanová vzkázal, že pokud nebude schopna doložit spálené účtenkami, bude společnost posuzovat výši odškodného na základě průměrné hodnoty daného oblečení. Podle mluvčího musí být na příletovém letišti nahlášeno případné poškození zapsaného zavazadla a reklamace musí být podána do sedmi dnů od vzniku škody.

Kdy se vyplatí dovolenou reklamovat a kdy nemáte šanci?
10 nejdůležitějších aplikací pro všechny CESTOVATELKY

Autor: mk

Diskuze