Leanne Ward - 1
Zdroj: Instagram
Zkuste to, jako ona

Dietoložka prozradila, jak si udržuje krásnou figuru: Kašlete na diety! radí

Mladá dietoložka Leanne Ward z Austrálie se podělila na sociální síti o to, jak se udržuje ve formě. Na drastické diety zapomeňte. Zkuste to jako ona!

9 fotek
Ach ty diety! Téměř každý člověk už někdy nějakou vyzkoušel. Někteří to brzy vzdali, jiní to nějakou dobu vydrželi, ačkoliv je to stálo pořádné úsilí. Takové diety se ale nedají držet neustále. jak se ale jinak dopracovat ke štíhlé postavě?

Dietoložka Leanne Ward z Austrálie dělá veškerá jídla z běžných surovin. "Nedodržuji žádné paleo (vyřazování z jídelníčku nebo omezení zemědělských produktů jako jsou obiloviny, luštěniny, pečivo, mléko, sýry, zpracovávané potraviny atp., pozn. redakce), ani nedodržuji ketogenní dietu (obecně jde o typ diety s velmi malý množstvím sacharidů, pozn. redakce) a nejsem veganka. Jím tradiční plnohodnotná jídla plná skutečných živin, čili je to směs všech možných diet," uvedla na sociální síti.

Připomíná i to, že nesnáší recepty prošpikované ingrediencemi, kvůli kterým by musela běžet do specializovaných obchodů. Podle ní je škoda, že lidé zapomněli na ovesné vločky, čerstvé ovoce, řecký jogurt, vlašské ořechy a zeleninu.

Leanne prý nikdy nikdo neuvidí s miskou plnou vařené kapusty potřísněné kokosovým olejem nebo s porcí açai, prášku matcha či bobulí goji. "Jsou to vynikající suroviny, ale v jídelníčku by měly být zařazeny jako doplňky k výživnému jídlu," tvrdí s tím, že je důležité vytvořit si ve stravování určitá pravidla a čas od času na ně zapomenout a klidně i zhřešit.

Samozřejmě zdůrazňuje, že důležitou roli hraje i pohyb, který by měl být součástí každodenního života. "Vím, že jsme všichni příliš zaneprázdněni, ale je třeba si najít čas jen pro sebe a hýbat se," říká.

Leanne měří 183 centimetrů a váží 72 kilogramů. Má krásné zpevněné tělo. Čtyřikrát týdně trénuje v posilovně a dva dny v týdnu dělá kardio cvičení. Zdůrazňuje, že by si každý člověk měl do svého kalendáře zařadit i čas na cvičení a vše si předem zorganizovat.

Prozradila i, co během dne jí. Ke snídani si prý dopřeje porci vloček s chia semínky, arašídové máslo, ořechy a ananas. K obědu si dává černou rýži, grilovaná kuřecí prsa, upravenou mraženou zeleninu a ústřicovouomáčku. Odpoledne sáhne po řeckém jogurtu se dvěma lžičkami granoly. Večer si dává ráda rýži basmati, pikantního lososa s rajčatovo-okurkovým salátem a koriandrem. "Nemám depresi z počítání kalorií. Pokud jdu na nějakou oslavu, dám si dort. Občasný prohřešek nemůže uškodit," dodává.

Autor: mk

Diskuze