Snídaně
Zdroj: Profimedia
Pozor na to...

Chcete zhubnout? Pokud snídáte něco z těchto potravin, moc se vám to dařit nebude!

12. 7. 2018

Není snídaně jako snídaně. Říká se, že snídaně by měla být nejvydatnější jídlo z celého dne. Pokud ale patříte k těm, kteří se v létě snaží shodit nějaké to kilo, měli byste si dát pozor, co snídáte!

Cereálie - Většina lidí si myslí, že jsou cereálie skvělou volbou na snídani a že jsou "dietní". Záleží ale, jak které! Většinou je v nich obrovské množství cukru a tak vám ke štíhlé linii rozhodně nepřispějí. Pokud chcete zhubnout, měli byste cukry omezit. Cukr vás obere o energii rychleji, než byste čekali. Při nákupu si důkladně prostudujte složení a vybírejte vždy ty cereálie, které mají největší obsah vlákniny. Nebo vsaďte na klasické ovesné vločky. Pokud nechcete jít samotné vločky, můžete k nim přidat trochu semínek či oříšků nebo čerstvého či sušeného ovoce.

Jogurty - Snídáte jogurt? Tak pozor! Pokud v sáhnete například po čokoládovém jogurtu bez kalorií, tak jste naletěli. Jak může být něco bez kalorií, když to je sladké? Raději sáhněte po bílém neslazeném jogurtu a přidejte si do něj doma třeba ovoce.

Lidé si myslí, že je cukr ráno nastartuje a mají pak dost energie. Jenomže to není pravda, cukr nám energii spíše ubírá. Zejména pokud myslíme rafinovaný cukr, který se ve velkém nachází v různých sladkých koláčích, koblihách a podobně. Pokud však patříte mezi ty, kteří potřebují začínat ráno něčím sladkým, dopřejte si domácí výrobky, u kterých víte, co jste do nich dávali.

Salámy, párky, slanina - Tohle všechno obsahuje velké množství dusičnanů, které podle několika výzkumů zvyšují množství výskytu rakoviny. Jejich konzumaci byste měli omezit. A ke zdravým snídaním rozhodně nepatří.

Autor: mk

Diskuze